Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

Skontaktuj się z nami zawsze, gdy masz problem z zakupionym u nas produktem. Pomożemy rozwiązać problem, a gdy się to nie uda, poprosimy Cię o złożenie reklamacji. W celu złożenia reklamacji postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  • Formularz reklamacji - wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki.
  • Odesłanie produktu - składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
  • Wysyłka
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
    Chorg Andrzej Płaczek
    Krzeczów ul. Krakowska127
    32-700 Bochnia

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru

Wierzymy, że zakupione u nas produkty, spełnią Twoje oczekiwania. Jeżeli jednak tak się na stało, masz aż 30 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Chorg Andrzej Płaczek
Krzeczów ul. Krakowska127
32-700 Bochnia

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl